Hvala što ste odabrali Crom BH d.o.o. Za nas je najvažnije da budete zadovoljni sa svim kupljenim proizvodima. U slučaju da iz bilo kojeg razloga niste potpuno zadovoljni, omogućavamo vam jednostavan postupak za reklamaciju i povrat proizvoda.
1. Povrat proizvoda
Kupci imaju pravo da izvrše povrat proizvoda u roku od 15 dana od dana kupovine. Da biste iskoristili ovo pravo, proizvod mora biti u originalnom stanju, nekorišćen, u originalnoj ambalaži i bez vidljivih oštećenja. Povrat se može izvršiti samo ako su ispunjeni ovi uvjeti.
2. Postupak povrata proizvoda
Ako želite izvršiti povrat, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila ili telefona, a naš tim će vas uputiti na daljnje korake. Povrat proizvoda može se obaviti putem dostavljačke službe ili osobno u našoj prodajnoj jedinici u Sarajevu, na adresi Džemala Bjedića 154, Sarajevo.
3. Reklamacija proizvoda
Ako primite proizvod koji je oštećen ili nije u skladu sa vašom narudžbom, imate pravo na reklamaciju. U tom slučaju, molimo vas da nas odmah obavijestite o oštećenju ili neslaganju sa narudžbom. Reklamaciju možete podnijeti putem e-maila ili telefonom, a naš tim će se pobrinuti da vam omogući zamjenu proizvoda ili povrat novca, u skladu sa zakonskim pravima.
4. Povrat novca
Nakon što proizvod bude primljen i pregledan, povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je obavljena kupovina, u roku od 7 radnih dana. Troškove povrata proizvoda snosi kupac, osim u slučaju kada je proizvod oštećen ili nije odgovarao narudžbi.
5. Izuzeci od prava na povrat
Pravo na povrat ne vrijedi za proizvode koji su posebno naručeni ili personalizirani, kao i za proizvode koji su zbog svog karaktera neprimjereni za povrat (kao što su proizvodi koji su izloženi visokom riziku od oštećenja ili propadanja).
Za sve dodatne informacije ili pomoć u vezi sa reklamacijama i povratima, slobodno nas kontaktirajte. Naš tim je uvijek tu da vam pomogne i osigura da vaša kupovina bude što jednostavnija i ugodnija.